Pupu – Bunny

Aluksi tyttö toivoi pupunkorvia. Korvathan taas pitää kiinnittää johonkin, joten panta-ajatuksen kautta siirryttiin pipoon ja lopulta syntyi tämä:

She wanted to dress up as an easter bunny and asked for bunny ears. The ears have to be attached to something, so we came up with this:

Bunny Hat

Ohje: oma

Lanka: CEWEC California Buena, Schoeller+Stahl La Ola Fashion ja Novita Nalle, kaikki kaksinkertaisena

Puikot: 5mm ja 6mm

Pattern: my own

Yarn: CEWEC California Buena, Shoeller+Stahl La Ola Fashion and Novita Nalle, all yarns used double stranded

Needles: 5mm and 6mm

Bunny Hat

Saaja oli tyytyväinen. Boing boing.

The recipient was happy. Boing boing.

13 thoughts on “Pupu – Bunny

  1. villapeikko says:

    sue, thank you :)tiinaf, kaikkein hauskimmalta se taisi näyttää 1v:n päässä :) Isovanhemmille lähti heti valokuva.pirkko, kiitos! En valitettavasti ehdi kirjoittaa ohjetta, mutta ihan peruspipo tuo on muuten. Korviin loin muistaakseni 10s ja neuloin 30 kerrosta ja kavensin sitten silmukat pois joka toinen krs kummassakin reunassa. Korvaosia tein yhteensä 4: kaksi vaaleanpunaista ja kaksi valkoista. Niiden yhteen ompeleminen oli mielenkiintoista puuhaa mutta onnistui kuitenkin.

  2. villapeikko says:

    Tinde, kiitän ja kumarran! :)Kaisa, kiitos! Tuon karvaisen langan neulominen villalangan kanssa oli ihan hauskaa. Olen tehnyt siitä leluja ilman toista lankaa ja se on ollut hankalaa kun ei erota silmukoita.